Sivun näyttöjä yhteensä

6.5.2012

Yhteisöllisyys on päivän sana

Viime yönä tapahtui jotain mitä mulle ei ole vielä koskaan käynyt: mun perään kyseltiin baarissa. Ei edes kavereiden, vaan henkilökunnan ja kanta-asiakkaiden toimesta.
Rippa lähti yksin meidän lähikapakkaan minun jäädessä kotiin mussuttamaan pitsaa ja katsomaan Frendien viidennen kauden DVD-boksia. Ilmeisesti tämä oli jotain suorastaan järkyttävää, sillä Rippaa oli hiostettu josko meillä oli jotain ongelmia tai oltiinko peräti erottu kun hän ilmestyi mestoille yksin. Kun kuulin tänä aamuna, että mua oltiin oikeasti KAIVATTU, tuli sydämeeni jotenkin lämmin olo. Kuulun johonkin yhteisöön, olkoonkin se Katuman lähiöposse! Siispä tahdon tässä samassa lähettää kiitokset Niinalle ja muille Patakasin tyypeille: kiitos kun katsoitte tuon karpaasin perään mun puolesta <3.

Sitten muihin aiheisiin. Oltiin toissapäivänä shoppailemassa keskustassa ja yllätyin kun löysin Citymarketista oikeasti hyvännäköisiä koruja. Ja halvalla tottakai. Mukaan lähti seuraavaa:

Korvikset Ibero/Citymarket

Kaulakoru Ibero/Citymarket




Rakastuin noihin korviksiin, koska 1.) Rakastan kissoja ja 2.) Mulla on reikä vain toisessa korvassa, joten tuo eriparisuus säästää multa ikäänkuin yksien korvisten hinnan, jos tajuatte logiikkani. Pöllökorun löysi armas sulhoni ja se lähti ostoskoriin täysin miettimättä koska olen, monen muun tavoin, onnistunut kehittämään itselleni pienen fiksaation pöllöihin. Johtuukohan siitä, että pöllöt ja kissat muistuttavat jossain määrin toisiaan?

Nyt jatkan jääkaapin tutkimista ja mietin millä voisin korvata pizzanjämän, jonka Rippa söi kännipäissään baarista kotiuduttuaan. Sayonara!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti